Documente Solicitate La Controlul ITM

  1. Registrul unic de control
  2. Actele constitutive ale angajatorului
  • contract de societate;
  • statutul societăţii;
  • certificatul de înmatriculare la Registrul comerţului cu anexele aferente;
  • autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă (SSM) – Certificatul constatator emis în baza Lg 359/2004 sau în baza Lg 319/2006 (în funcţie de caz);
  • acte adiţionale de modificare, completare;
  • structura de personal (organigrama) aprobată;
  • procura notarială de împuternicire pentru reprezentantul angajatorului.
  1. Regulamentul intern;
    4. Fişe de post;
    5. Decizii interne, pentru:
  • personalul cu atribuţii în domeniul SSM – vor fi anexate documentele ce atestă studiile acestora precum şi cursurile de formare în domeniul SSM;
  • numire a lucrătorilor care trebuie să contacteze serviciile specializate în caz de pericol grav sau iminent de accidentare;
  • numire a lucrătorilor care au capacitatea necesară să elimine starea de pericol grav şi iminent de accidentare;
  • numire a lucrătorilor care aplică măsurile de prim ajutor – va fi anexat documentul (ele) care atestă această capacitate.
  • numire a lucrătorilor care aplică măsurile de stingere a incendiilor şi de evacuare a lucrătorilor;
  1. Evaluarea riscurilor de accidentare şi/sau îmbolnăvire profesională la locurile de muncă;
    7. Plan de prevenire şi protecţie;
    8. Minuta de informare anterioară angajării;
    9. Fişa de identificare a factorilor de risc profesional;
    10. Fişa de instruire individuală şi Fişa de aptitudini medicale
    11. Testele de verificare a cunoştinţelor dobândite în procesul de instruire;
    12. Foaie de prezenţă a lucrătorilor la locurile de muncă;
    13. Tematici de instruire – pentru toate fazele de instruire;
    14. Teste, pe meserii şi activităţi;
    15. Instrucţiuni:
  •  de lucru;
  • de securitate şi sănătate în muncă;
  • pentru lucrătorii din întreprinderi şi/sau unităţi din exterior, care desfăşoară activităţi pe baza de contract de prestări de servicii în cadrul unităţii;
  • de acordare a primului ajutor medical – întocmit de personal medical.
  1. Măsuri tehnico-organizatorice de prevenire, alarmare, evacuare,   acordare a primului ajutor medical, de oprire a echipamentelor de muncă şi eliminare a stării de pericol grav şi iminent;
    17. Planul de evacuare în caz de urgenţă;
    18. Diploma de absolvire a cursurilor de securitate şi sănătate în muncă a reprezentanţilor lucrătorilor;
    19. Tabel pentru evaluarea riscurilor în vederea selecţionării echipamentului individual de protecţie (EIP);
    20. Normativul intern de acordare a EIP corespunzător riscurilor activităţii;
    21. Certificate de conformitate şi fişa de instrucţiuni (în limba română) pentru EIP;
    22. Fişe de magazie pentru dotarea angajaţilor cu EIP;
    23. Documente din care să reiasă acordarea materialelor igienico-sanitare;
    24. Certificate de conformitate pentru echipamentele de muncă (EM);
    25. Cartea EM;
    26. Buletine de verificări PRAM;